När champagnen flödar..

Nu tar jag en paus i pluggandet för att äta lite.
Förresten måste jag bara berätta en kul grej från i fredagskväll. Jag är ju ganska bra på att göra bort mig och självklart hände det igen i fredags. Förra gången vi var på Berns såg vi en man som vi trodde var Mange Schmidt så jag gick fram och frågade honom om det var han. Det var inte han och istället langade han raggningsrepliken "hängr du här ofta eller?" (Allt finns att läsa här). Vi har iaf skrattat mycket åt händelsen och när vi var på Berns nu i fredags gick det förbi en man och Angelie frågade mig om det var den riktiga eller han från förra gången så jag bestämde mig för att ta reda på det. Jag sprang ikapp honom, knackade honom på axeln och sa: Hej, Mange eller Ron? Han kollade förvånat på mig så jag ställde min fråga igen. Han gav mig en lite konstig blick så jag sträckte fram handen. "Hej, jag heter Valentina, VAD heter du?" Mange, svarade han. Lite pinsamt så jag berättade om den andra killen som va så lik honom och han började skratta. Piiinsamt!



Dags att äta!
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0