Sense & Berns

Friday night: Vi började kvällen på Sense(Fellows), där vi drinkade och roade oss. Det var jag, Angelie, Frida, Victoria och Amanda. Blev en del dans men vi var där rätt tidigt så i början var det lite segt men vi hade kul. Bara så ni vet så borde ni kalla mig stekarn för tydligen har jag ett stekigt namn.. Jag och Amanda var i rökrummet och några killar försökte makea a move.
Killen: Jaha, vad heter du då?
Jag: Valentina
Killen: Fan va stekigt namn! Vad heter du då?
A: Amanda
Killen: Inte så stekigt, heeeejdåååå
Haha killen var störd och han gillade inte vår diss ;-) stackarn.. men han borde vara van.

Sense
Angelie, Victoria och Amanda


Frida, Angelie och Jag


Ont i fötterna


För att göra en lång historia (som innehåller mycket dans, raggning, ont i fötterna, telefonsamtal och annats skoj) kort så hamnade jag, Angie och Frida tillslut på Berns. Känner man världens gulligaste vakt så gör man hihi. Ingen av oss hade varit där förut så vi började med en runda för att checka stället. Vi var inte så imponerade, har man varit på europas största disco och grejer så är det rätt svårt att imponeras av annat haha. Tillslut hamnade vi där nere och vi bestämde oss för att stanna ett tag bara för att. Vi dansade inte helt seriöst men vi hade kul. Plötligt kom en kille (Henrik hette han) och tog tag i mig och började bugga. Både jag och tjejerna blev lite chockade men shit va kul det var, kunde inte sluta garva efter att han gjort ett sånt där typiskt luta-tjejen-bakåt-tills-huvudet-nuddar-golvet move.

För att lugna oss satte vi oss ner på en av divanerna och då landade två älvor på oss. Vi blev vänner med dem och de presenterade oss för några män från Madrid som bjöd oss på vad vi ville men ingen av oss tog något för det kändes lite billigt. Efter mer dansande med älvorna träffade vi på miljonär tyskarna som var i Stockholm för att festa. Och så blev vi vänner med dem, de var sjuka men mycket trevliga haha. De gav oss champagneglas och hällde på, så fort det försvann lite från glaset var de där och fyllde på igen.. Mycket trevligt. 

Vi hade också bestämt oss för att leta kändisar men de enda vi såg var Filip Berg (mycket söt) och Mange Schmidt (trodde vi). Vi var lite osäkra på om det var han så jag var tvungen att gå fram och fråga. Det var inte han och det var då det kom: Hänger du här ofta eller? Hahaha jag visste inte vart jag skulle ta vägen..
Runt 02.00 tyckte vi att det var dags att gå och när vi sa det till den ena tysken PJ så hade vi inte en chans.
"You can't go, I've just ordered another bottle of champage!" Så vi stannade till typ 04.00
När vi kom ut var vi tvugna att köpa korv för det såg så gott ut (då). Sen tog vi en cykeltaxi till Norrmalmstogr (ca 50m ifrån) och åkte hem.

Berns

Vi och Älvorna






Vi och the big bottle


Kimpie(?) som skjutsade oss till Norrmalmstorg.


Kvällen var sjuk, dans, roligt folk, icecubes, mer dans och champagne i mängder.
Val

Kommentarer
Postat av: Ale

haha låter verkligen som en spännande kväll ;P

riktigt fina bilder ;P



men du dissar ju mig för stjärnorna.. men du kanske kanske loggar in lite senare ikväll ?

2008-11-01 @ 22:49:11
Postat av: valentina

haha a verkligen!



tack, jag vet att du menar bilderna på mig.. ;) (bara) haha

2008-11-01 @ 23:55:20
URL: http://malandval.blogg.se/
Postat av: Ale

haha klart! har jag sagt nåt annat eller ? :O! HAHA

2008-11-02 @ 11:05:10
Postat av: G

Hejsan! Om du är intresserad av en ny fräsch och unik vinter design till din blogg, kika på min sida http://babbidesign.blogg.se Välkommen!

2008-11-02 @ 11:10:49
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0