Yesterday

Sådär, nu har alla tjejer lämnat mig. Vi har bara varit hemma hos mig och myst framför eurovision med chirre och dirre. Jag och Val hejade på Tyskland och Turkiet. Vi tyckte inte om Norge förräns vi insåg att han faktiskt var rätt snygg. Och att det är coolt att Norge vann. Norge som Sverige liksom? Vi hänger typ ihop.

Igår började kvällen lite lätt på Chaplins och avslutades på Max. Däremellan hann vi med Ett Litet Hak och Grodan. Mesta tiden spenderades på Grodan. Det var nice. Det var tydligen en jättekänd DJ (vilket jag inte hade en aning om vem det var) som spelade där. Han var från Frankrike och var hur trevlig som helst. Jag och Sophia dansade hela tiden och blev uppbjudna i DJ båset och blev bjudna på Mojitos av den snygga och snälla DJn. Ja, snygg var han också. Sen var det massa annat roligt folk där bl.a. Peder som stod och dansade roligt i baren, Li och en kille från Guatemala som ville köra Tequilarace hela tiden.
När Grodan stängde så undrade DJn och hans producent om vi ville följa med till Solidaritet, men vi sa att vi skulle åka hem. Då ville dom istället att vi skulle följa med till Max och äta. And so we did. Det var roligt att sitta och snacka med dom. Skönt att få prata lite engelska också, det var ett tag sen.
Kvällens bästa var nästan när det kom fram en kille till Sophia och sa "Är det du som är den där Blondinbella?" haha.

Nu ska jag plocka undan lite och sen krypa ner i sängen hade jag tänkt.
Sov gott
Mal


En liten ledtråd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0