Vuxenpoäng till Mal&Val

Usch ni skulle hört mitt utrbott för cirka två minuter sen.. Det var inte kul. Jag hade nämligen bestämt en telefonintervju ikväll vid 20.30 men eftersom jag och Malin var så duktiga och planerade inför vår skiva och höll på med massa saker rann tiden iväg så jag kom hem vid 21.30 och glömde helt bort att jag skulle ringa.. och nu är det för sent. Och imorgon reser hon bort. Helvete! Jaja, inte mycket att göra åt, ville bara säga att jag är dum i huvudet :-)


på mig själv..

Annars har dagen flytit på bra. Vid 17.00 hade vi ett möte med killen som håller i vår skiva, vi gick igenom lite detaljer och sådär, det kommer bli grymt! Vi var även på banken och gjorde en stor insättning och så har vi betalat räkningar, mycket vuxenpoäng till oss!

Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0