Valborg del 3

På kvällen åkte vi till Anna och grillade och hade det mys. Angelie var grillmästarinna så vi satt ute tills vi var små isbitar och flyttade in till värmen. Sen drack vi te och annat (ingen alkohol för min del) och satt och babblade resten av kvällen. Jag är inget stort fan av valborg, har aldrig varit det utan har mest dåliga minnen.. Min tröja jag fick i födelsedagspresent veckan innan valborg när jag var 10 år blev förstörd så jag blev jätteledsen och för två år sen blev det alldeles för mycket tequila för min del så det var mys att bara ta det lugnt i år.


Ange trixar med grillen


Vicky tyckte det var kallt

Nej nu ska jag börja göra mig iordning för vi ska ut ikväll! Känner för att ha genomskinliga strumpbyxor och fira in att det är maj och snart sommar men jag har ett enormt blåmärke på ena låret tack vare någon... så det blir svarta strumpisar!
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0