En bra dag

Vet ni vad jag har gjort? Jag har varit och klippt mig, ett sånt där spontanbesök och jag blev riktigt nöjd. Klippte inte så mycket på längden för det behövdes inte men hon klippte upp det en del och gjorde det lite mer U-format i bak. Känns riktigt bra så det är ju skönt, nära och billigt också vilket gjorde det ännu bättre.

Nu försöker jag förhandla om en grej men det går inte riktigt som jag vill, verkar mer vara jag som förlorar på min braiga deal haha, men det är det värt.

Planerna för kvällen är osäkra men något blir det nog, annars skulle jag inte banga en myskväll i soffan framför "Mr & mrs Smith". Imorn ska vi till Sophia på sommardrink, det blir nog trevligt :-)
Puss
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0