Hela helgen i ett

Tänkte gå igenom min helg lite snabbt, med massa bilder :-)

Fredag
Igår mötte jag upp Nina vid strax efter 22 vid typ Hornstull. Direkt när jag klev av bussen öppnade himlen sig och det började spöregna. Jag och Nina hittade till Långholmen där festen var, men vi hittade inte till själva lokalen.. Vi gick runt i 45 min, sminket rann, håret var helt förstört och genomblött, våra fötter mådde inte bra med höga klackar och min vita klänning hade blivit genomskinlig. Vårt humör var inte på topp precis och när vi äntligen hittade, ja då slutade det såklart regna direkt.
Väl där så hängde vi av oss och Erik hämtade varsin efterrät till oss som han hade sparat. Sen hälsade vi på några bekanta ansikten och sen satte vi oss vid ett bord med några killar. Där satt vi sedan hela kvällen och hade riktigt roligt! Folk kom och gick så man lärde känna en del nya också. Vi dansade aldrig för musiken var sämst. När vi frågade DJn om han inte hade någon Flo-Rida svarade han "aldrig i livet!!".
Vet inte vad klockan var när vi började röra oss hemmåt, men vi hamnade tillslut på en hamburgerrestaurang (?) i Hornstull. Medans vi väntade på maten underhöll jag och Erik oss med att äta chokladhjärtan med pinnar, haha. Sen tog vi tunnelbanan hem och jag har ingen aning om när jag var hemma igen. Somnade iaf ganska snabbt i Marcs rum innan han väckte mig igen och jag gick och tog bort sminket och la mig i min egen säng.


Middag - gaaaalet gott!


En av varje!


Hannes och två killar jag inte minns namnet på..


Eriiiik :-D


Snygg-Nina!!


Erik


Avslutar med denna eh vackra bild på mig...


Lördag
Mamma väckte mig vig halv 10 imorse och jag kan säga att jag var pretty död... Tog mig upp ur sängen efter ett tag för vi skulle ut till stallet. Övertalade mamma till att svänga förbi 7 Eleven på vägen och köpa lite kaffe. Det behövdes!
Ute i stallet så red vi ut i en timme, jag på LeMarc, mamma på Bosse och Lotta på Wille. Mysigt men lite blåsigt.
Väl hemma så var det bara att börja göra sig iordning igen för kl 1 skulle jag möta Marina inne i stan. Vi skulle fika och hamnade tillslut i Gamla Stan. Och fikan byttes ut mot en rejäl lunch, bakpotatis med skagenröra. Jag fick även en biljett till hennes skiva som är dagen efter min. Dom två dagarna kommer äga sönder alla andras skivor ;-) Längtar galet mycket, som vi ska spåra!
Sen hann jag även hem en snabbis igen innan jag skulle iväg. Var så galet trött så jag skulle bara lägga mig på soffan och blunda lite. Jo tjena.. Somnade som en stock med dreggel i mungipan. Hade varit duktig tyckte jag och ställt alarmet så jag skulle hinna med tunnelbanan. Bara det att jag ställt larmet 1 timme för tidigt, smartass.. Så jag vaknar 3 min innan tunnelbanan ska gå, det var bara att ruscha! Hann dock inte (den åkte faktiskt för tidigt också, för jag var där 1 min innan den skulle gå!!) utan förstörde all planering och blev sen. Men snälla som Val, Angie och Linn är så väntade dom på mig i Ropsten och vi tog en senare bana. Vi tog oss ut och hem till Sophia på Lidingö. När vi kom dit hade hon dukat upp med massa god plockmat och chips och direkt så korkade vi upp skumpan. Vi åt och hade det trevligt och jag, Val och Angie gick på lite äventyr i huset. Mest i hennes snygga brorsas rum, hehehe. Där hittade man massa skoj!
Det var vi, några till från skolan och några av hennes kompisar som jag aldrig träffat. Ur högtalarna spelades det nostalgimusik och jag tror vi korkade upp 5 flaskor med skumpa. Riktigt trevlig stämning var det alltså. Och varmt ute så vi kunde sitta på altanen ett tag iaf.
Sen när jag åkte hem så drog alla andra ut. Känner mig fortfarande helt död efter alldeles för lite sömn. Så nu ska jag krypa ner i sängen och sätta på en film. Lutar nog åt Twilight.


Värdinnan Sophia :-)


En del av allt det goda!


Skål


Mongobild på mig, men riktigt fin på Val <3


Ragna, Sofie och Sophia


Korka upp!


Resten av bilderna är hemligstämplade... ;-) hihi


Hoppas alla ni andra har haft en lika trevlig helg som jag! Imorgon blir det plugg, stallet och förhoppningsvis en sväng till pappas jobb. En helt vanlig söndag med andra ord.

Puss och godnatt
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0