Träning och solning

Idag var det skola till 16.00 eftersom jag var tvungen att göra provet i psykologi som jag missat, ingen aning om hur det gick men jag hoppas verkligen på ett bra betyg så jag kan få MVG i slutbetyg, har lixom räknat med det, hoppas, hoppas!

När jag kom hem åt jag världens godaste laxpudding, det är inte helt fel att mami jobbar med mat nu om vi säger så hihi.. Sen gick jag till gymmet och körde fokus på kondition men så blev jag så taggad så jag gjorde nästan hela mitt vanliga program också. Efter passet vågade jag äntligen testa solariet där och det var nog första gången av totalt 7(?) i hel mitt liv som jag inte förbannade min rumpa när jag låg där. Jag hatar att sola solarium dels för att jag tycker det är lite läskigt och dels för att rumpan alltid är i vägen, men det här var lite annorlunda så det var nice haha.
Nu har jag precis duschat och smörjt in mig och gjort te och smoothie för att ta igen mig. Och så är det ju DH också, love!
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0