Today

Shit vilken seg dag. Men vilken kväll det var igår!! Den kommer jag leva länge på. Det var så sjukt jävla lyckat och alla kom och berömde mig och Val hela kvällen. Jag är så glad för att det belv så bra.

Idag så vaknade jag av att Val ringde på dörren och vi gick till banken. Sen blev det direkt till donken där vi satt och segade ett bra tag! Det var nice. Sen gick jag och handlade middag och sen åkte jag ut till stallet. Det går fan inte att rida på honom längre, jag kommer åka av vilken dag som helst. Han är helt galen.

Jag ska strax börja fixa mig igen och gå på Marinas skiva som är på Umbra så det är nära och bra. Ska bli riktigt roligt. Dock suger det att jag måste gå ensam.. :-P

Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0