Tisdag

Usch. När jag kom till skolan idag såg jag att skåpen var täckta med lappar. "Tack för din tid på Norra Real, det är nu dags att tömma skåpen.." Lite jobbigt är det med studenten. Helgen som kommer är liksom våran sista helg. Hur sjukt är det inte? Snart springer vi där, vänster varv runt Torra Norra omringade av släkt och vänner. Och jag har till och med insett hur mycket jag kommer sakna kära SK3!

Annars så fick jag en mindre chock idag i skolan. Det börjar ju bli dags för betygssamtal och idag hade vi det på naturkunskap b. Det är ett ämne jag aldrig gillat och som jag trodde att jag skulle få kämpa med att få G i. Hur glad blir jag inte när jag får veta att jag får ett MVG. Jag är fan fortfarande i chock alltså!

Nej nu ska jag ut till stallet =)
Puss
Mal


I våras. Hihi knäppa, söta häst. Kryper upp i knät på en när man ska ta kort =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0