Tisdag

Hallå :-)
Först idag så åkte jag till skolan där jag och Val var tvugna att ringa runt till alla i klassen som inte har betalat in till skivan än. Lite irriterande att det är vi som ska behöva ringa, men vi blev snabbt glada igen när vi fick höra massa snälla och trevliga saker.
Sen hade jag tid hos frisören så då åkte jag dit och pratade med banken samtidigt. Det har nämligen dragits pengar från mitt konto, som jag inte har handlar för. Kul. Meeen iaf, håret blev kanon bra, som vanligt. Blev rätt mycket ljusare och så körde vi på guldiga slingor också. Fint är det.
Vid 17.30 mötte jag upp mamma i Gamla Stan och vi gick till Hotel Victory där vi först blev bjudna på varmkorv och öl. Fast jag tog Cola istället, har gått och suktat efter det hela dagen så det var perfa. Klämde i mig tre korvar totalt, yummie! Sen var det spökvandring som gällde och det var riktigt intressant och roligt må jag säga. Historien om Stockholms blodbad och den om pesten var roligast. Så Stockholm Ghost Walk är något som jag rekommenderar!
När den var klar så var det tillbaka till hotellet för fika. Kladdkaka, cheesecake, hallonpaj med vaniljsås och massa kakor. Och när vi gick så fick vi varsin goodiebag fylld med choklad. Så jag kan nog tänka mig att följa med mamma på mer sånna här saker som hon blir bjuden på i framtiden ;-)

Nu ska jag fixa med lite saker till skivan.
Puss
Mal


Vem sa att matte var svårt? :-O

Kommentarer
Postat av: valentina

Hahaha bästa bilden ;) vi har blivit grymma på matte ju!

2009-05-19 @ 21:10:23
URL: http://malandval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0