Sunday

Jag började dagen med en välförtjänt sov morgon innan jag och mamma åkte ut till stallet. Jag red och sen tog vi in alla hästar. Efter stallet fortsatte vi till Ica Maxi. Samtidigt som vi gick runt och storhandlade så åt vi en sen lunch från Mc Donald's, haha. Sen vart det hem till One Tree Hill och Gossip Girl och efter det har jag väl mest bara chillat framför datorn. Håller på och fixar med mina studentinbjudningar som ska ut imorgon. Alltså.. Snart står vi där på flaket... Herregud!

Annars så har vi en sak på g här. Något oväntat. Vet inte hur det kommer bli än, men mamma ska ringa några samtal imorgon. Jag är nästan lite nervös, haha. Men jag hoppas verkligen och det är nästan helt sjukt om det faktiskt blir av. Att bara snubbla över en sån sak sådär.. Ni får veta mer när jag vet mer :-) Moahaha, feel the pain!

Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0