Student 09

Ååååh, jag håller på och planerar massa inför min studentmottagning. Gästlistan är i princip klar och ligger på ca 50 pers och nu har jag gått över till att kolla olika catering firmor och deras menyer, I love it! Just nu lutar det åt tapas och lite spanskliknanade mat. Tapas är nog något av det godaste som finns!

Annars så har jag spenderat denna lördagskväll på gymmet som i princip var tomt, hur skönt som helst. När jag kom hem belönade jag mig med Cola och Ben & Jerry's och nu sitter jag och trycker i mig lite chips. Beach 09 - here I come..

Nej hörrni, nu ska jag fortsätta med att leta lite adresses och fixa med min inbjudan som kommer att skickas ut lite lagom i sista stund :-)

Kram
Mal


Jag hade ingen passande bild, så tyckte ni kunde få ta del av denna istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0