Shopping

Jag måste bara berätta om kapet jag och Val gjorde idag. Vi drev runt i Sickla Köpkvarter i väntan på att våran buss skulle gå. Så hade vi 10 min på oss och vi hade egentligen tänkt gå till Duka och kolla lite student saker, men vi ändrade oss i sista stund och bestämde oss för att kolla vidare på lite kläder. Vi gick in och hittade direkt en ascool jacka. Och så såg vi att det hängde en 50% rabatt skylt på den.. Men den hängde bara på en utav jackorna. Och bakom jackorna så hängde det massa vita linnen med likadana skyltar på och så satt det även nya prislappar på dem. Så vi tänkte att det säkert bara var någon som flyttat skylten, men bestämde oss för att fråga personalen iaf. Det var två jättegulliga tjejer och man märkte på dom att jackan inte alls var på rea. Men de sa bara glatt att "äh, vi drar av 50% i kassan åt er!". Jackorna åkte på med en väldigt fart och de var lika snygga på. Så både jag och Val fick med oss godingen hem för endast 349:- (kostade egentligen 700:-), helt underbart. Så nu kommer vi antagligen ha samma jacka i skolan imorn, för den är NICE!!


Vi blundar för mitt stökiga rum va?

Sen så fick jag även med mig ett par skor hem (surprise)...


Haha, ser ut som jag har en halv tå på vänsterfoten :-P Mina fötter må vara fula, men alla tår sitter kvar!

Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0