Promise me

Snart är slutet nära
för Mal&Val att ta förväl av våra nära och kära
Bli inte alltför sad
vi två vill ju inte vara bad
Men för att dämpa er smärta
ha kvar oss i ert hjärta
Vi vill ju bara väl
och vi har våra skäl
Men vi kommer inte att försvinna helt
för det vore ju lite stelt
So wait and see
what our next thing is going to be...

Nu skrev jag den här dikten utan Val
och märkte att utan henne kommer jag aldrig att vara Mal
Vi två hör ihop
tjolohoppsantjop
Så kommer det alltid att vara
och med Ange på släp blir vi 3 i vår skara
Sen har vi Linn och Nina
de två är riktigt fina
Språkarna får vi ej glömma
lova att inte ert hjärta tömma
Nu när vår tid på Torra snart är slut
ja, tiden har gått med ett jävla krut
Lova mig att vi alltid ska hålla ihop
även om någon väljer att flytta till typ Guadeloupe


Lova mig nu! Ni betyder allt för mig.
Mal <3

Kommentarer
Postat av: valentina

älskling, va gulligt! ♥

I promise! ♥

2009-05-27 @ 00:23:25
URL: http://malandval.blogg.se/
Postat av: Angelie

Åh, söööt :D

Ni kommer att få dras med mig 4-ever!! Så tro inte att jag försvinner :)

2009-05-27 @ 10:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0