Pappa sitter i rullstol

Hahaha jag kan inte sluta skratta åt min kära pappa. Just nu sitter han i en rullstol på en flygplats i Finland. Han ska bli körd med den upp på planet och sen ska en ny rullstol hämta honom på Arlanda. Då kan man ju fråga sig varför han sitter i rullstol? Jo, för ca en vecka sen fick han ont i ryggen och både jag och mamma tyckte att han skulle gå till en naprapat och fixa till det. Men han vägrade och hävdade bestäm att det skulle gå över av sig själv! Så igår i Finland så kunde han helt plötsligt inte gå för han fick så ont i benet. Dom åkte till sjukhuset för dom trodde att det var en blodpropp, men nej nej! Istället var det det där ryggskottet som han aldrig gick och kollade upp och fixade. Haha så nu måste han sitta i rullstol. Han är så rolig ibland, min kära gamla pappa ;-)

Mal


Pappa hittade nya kompisar i Ryssland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0