Nihaaaooow

Igårkväll var det 50 års fest som gällde på Cassi, trevligt var det :-) Jag och Marc hängde i baren och underhåll oss på vårt eget sätt, kan dock inte skriva här med risk för vilka som läser, ehehe! Sen när vi kom hem så sov mormor och Anders i min säng så jag fick sova på soffan. Det tyckte Marc lät jätte kul och skulle absolut sova skavfötter där med mig, lagom trångt blev det. Ibland är han knäpp, min kära bror..

Idag efter skolan var det dans. Fick reda på att det var sista gången så det var lite tråkigt. Vet ju inte om jag kommer kunna fortsätta i höst med tanke på min operation.. Så det är också lite tråkigt.

Nu ska jag fixa lite saker innan jag ska hoppa i säng :-) Jag och Val har en viktig dag framför oss imorgon!

Puss
Mal


Jag, Angie och Val på mösspåtagningen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0