Natti

God natt på er mina cupcakes (det är så löjligt att det nästan är gulligt)! Nu ska jag hoppa i säng för imorn ska jag upp 08.00 för att jobba 09.00 - 18.00. Det ska bli så roligt och jag har verkligen längtat (haha man skulle nästan kunna tro att det är en mycket känd blond bloggerska som skrivit det här..) Det ska iaf bli väldigt kul och jag hoppas alla är lika trevliga och gulliga som de jag och Malin träffade i veckan när vi var där. Åh, bara att veta att jag kommer jobba känns otroligt skönt, jag blir galen av att inte göra nånting så mina planer på att bli en rik lyx-hemmafru får jag nog lägga ner.. eller nej, jag kan ha ett eget roligt jobb vid sidan om så använder jag de pengarna och fikar för hela dagarna när jag inte känner för att jobba. Det blir perfect! Nu ska jag bara hitta en man också haha..

God natt!
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0