Monday's menu

Hemma! Det var en lång dag i skolan idag och trots det fick vi inget gjort, som vanligt alltså.På psykologin redovisade några och sen fick vi tillbaka proven och en annan lektion i 5minuter och sen var det håltimma i ungefär 2 timmar. Det gjorde iofs inte så mycket för det är ju galet fint väder idag så vi knallade iväg till sleven och köpte coffe coolers och satte oss i en park och njöt av värmen.
Nu har jag lite panik för jag håller på och väljer kläder till skivan ikväll. Temat är tidsmaskin men jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig och garderoben ger inte mycket inspiration. Funderade nästan på att köra "framtiden" och ha samma outfit som på vår skiva men det är inte så roligt.. Nej vi får se, jag fick låna en mycket fin kjol av Linn så jag tror det blir den.

Nu: njuta av värmen och vänta på att mami kommer hem med mat!
Puss
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0