Min söndag

Idag var jag och provjobbade i nio timmar(!) och det var väldigt kul. Tiden gick fort och de var nöjda med min insats så det var kul. Lite synd var det att jag missade hela den fina sommardagen bara. Efter att jag jobbat klart åkte jag hem och så firade vi mami lite på mors dag. Jag tog med lite tårta och så åt vi en mycket god hummer-pastasallad. Det är riktigt svårt att veta vad man ska köpa i present tycker jag men i år hade jag tur för igår kom Eros Ramazzottis nya album ut så det fick hon av mig så nu går det på repeat :-)

Nu är jag galet trött, det tar på krafterna att springa omkring hela dagen..
Dags för sängen, imorn ska vi förbereda lite grejer till flaket!!
Val


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0