Lördag

Hello. Det är ingen kul dag idag, jag mår inte bra men jag är inte sjuk, bara depp. Antar att det är för att det är för mycket i skolan och jag har noll motivation, vill bara göra massa kul på kvällarna och det kanske inte är så smarty..

Iaf just nu pratar jag med Ale och vi försöker komma på nåt kul att göra ikväll men det går lite segt och idioten har tappat telefonen i sjön så inga nummer har han och man kan inte ringa hononm så det är msn 24/7 hahaha ;-)

Förresten hittade en bild på mig och Sabina från hennes skiva för exakt en månad sen, shit va tiden går snabbt..

Sabina har jag känt sen 3an då vi blev bästisar första gången vi lekte haha..
Trots att vi inte ses så ofta har vi alltid kul ihop och vi kommer alltid ha varandra.
Här är vi som Hugh Hefners flickvänner haha, spårat.

Val

Kommentarer
Postat av: Sabbibabbi

Snyggare Hefner får man ju leta efter (flickvänner also), inte sant?

2009-05-06 @ 21:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0