Lördag

God morgon! Det var verkligen en seg dag igår och det blir inte bättre av att det bara regnar hela tiden men nu börjar jag väl snart komma igång. Jag har inga kul planer idag heller, bara plugg, jag ska nämligen läsa en bok i italienskan som jag inte riktigt är klar med om vi säger så.. Om det slutar regna till kvällen kanske det blir utgång, blev medbjuden till grönan, har inte varit där på miljoner år så det skulle vara trevligt och med rätt folk blir ju det mesta bra. Men vi får se.
Nu ska jag dricka lite te, fick nämligen väldigt ont i halsen efter vår skiva.. Det kan bero på att det skreks och tjoades en del hehe..



Frukosttime it is!
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0