Lediga fredag

Underbart att vara ledig en dag som denna! Idag sätts våra betyg, så nu är det ingen mer skola för mig på år. Hur jävla bra låter inte det?! Så jag passade på att fira dagen till ära med att sova ut. Det var nice. Sen åkte jag inte till stan och åt lunch med mamma på Tures (tror det hette så) i Gallerian. Sen gick vi i lite affärer och jag hittade en jättesöt klänning som jag ska ha på kvällen när vi tar studenten. Sen fick även en skön tröja från Esprit följa med hem. När vi shoppat klart var vi bara tvugna att köpa yoghurtglass (som vanligt). Sen tog jag bussen hem och har gosat lite med Dennis i sängen nu. Ska alldeles strax röra mig ut mot stallet och sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda :-)

Puss
Mal


Snart är dagen här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0