Lantis

Hej hopp!
Igår efter mösspåtagningen så åkte jag direkt upp till landet, därför det inte var mycket skrivande.. Jag ville racea med Chrille och Jossa upp, men de tjuvstartade så det gick inte så bra hehe. När jag kom upp så åt vi lite middag, grillat är bland det bästa som finns! Sen åkte jag, Chrille, Jossa och Tina in till Norrtälje för att köpa godis och en kortlek. Under tiden gick vi och skrattade åt alla lantisar fast vi själva gick runt i gummistövlar.. Sen åkte vi tillbaka och jag blev som vanligt utmanad av familjen Eriksson på Chicago. Vi spelade i 3 timmar innan vi alla blev trötta och skrattade åt allt, tråkigt som roligt. Jag säger bara "aaaah aaaah aaaarrraaaacck" haha! Sen gick jag hem och sov och vaknade pigg och glad imorse. Så idag har jag suttit ute i solen i några timmar och faktiskt fått en hel del färg. Nice nice. Nu ska Jossa komma över vilken sekund som helst, hon har till skillnad från mig lyckats sova borta halva dagen ;-) Och snart kommer Marina och Patrik hit också så mig går det ingen nöd på alls.

Nej hörrni, dags för lunch!
Ha en fin dag
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0