Käkoperation

Jag ska ju göra en käkoperation i höst. Det är för att mitt bett inte riktigt går ihop och sen har min käke växt snett åt höger. Så nu det senaste 1.5 året så har dom hållt på och fixat om mina tänder med tandreglering.. Skitkul, verkligen.. Men iaf, för att mitt bett ska kunna gå ihop efter operationen så måste tänderna vara som ett underbett innan. Och nu ser man verkligen att jag har fått underbett. Såg en bild nyss och insåg det. Fyfan vad jag ser ut!! Jag längtar verkligen till operationen och till den dagen dom ska plocka ut den där jävla tandställningen ur min käft. Jag blir bara fulare och fulare för att kunna bli snygg sen.. Satan vad jag längtar nu alltså. Jag vill vara snygg nu nu nu!

Mal


Bilden är från igår och man ser både underbettet och att käken är sne. Usch och fy för den här bilden alltså!

Kommentarer
Postat av: valentina

du är ändå alltid snygg!

2009-05-25 @ 16:12:17
URL: http://malandval.blogg.se/
Postat av: ansgarr

den var ju skitsnygg!! Don't complain din snygging :)

2009-05-25 @ 16:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0