jordgubbar och frisörer

Nu har jag precis kommit hem och ätit massa jordgubbar och melon så jag är mycket nöjd. Skolan gick snabbt med filmvisning och diskussioner om vår skiva. Fick även reda på att jag fick MVG i textning i praktiskt marknadsföring så det var väldigt kul.

Jag känner mig väldigt osäker när det gäller att byta frisör. Har gått hos Juan på Sachajuan i några år nu men det svider lite väl mycket att lägga 900 kr för en klippning nu när man snart inte ens får studiebidrag så jag gick till en frisör här i närheten för att kolla priser. Iaf så stod jag där och kollade och när jag skulle gå hemåt kom en man ut från lokalen bredvid och frågade om jag letade efter något. Jag förklarade vad jag gjorde och att jag bor i närheten och sen fortsatte vi prata. Han var spanjor och självklart runt 30+ haha, vad annars? Trevlig var han iaf så jag gav min mail för han skulle skicka en länk och nu när jag gick in på datan hade han redan skickat ett mail med en länk där alla frisörer här i sjöstaden finns haha. Trevlig, men hallå, typ 20+ någon?

Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0