Helgen

Igår så fikade vi och handlade om vartannat. Man behöver massa fika om man dels ska orka handla och sen bära alla tunga kassar ;-) Blev så mycket att vi fick åka två vändor med bilen..
Sen på kvällen så började jag må dåligt igen, huvudvärken kom tillbaka. Vet inte om det är pollen eller vad det är, jobbigt var det iaf. Så det blev en hemmakväll med sova på soffan framför Illusionisten och lite Ben & Jerry's.

Idag gick jag upp och åt frukost på balkongen. Det var hur mysigt som helst och jag älskar denna värme. Var dock tvungen att gå in och städa mitt rum - sånt borde vara olagligt när det är så fint väder. Ni kan ju tänka er hur varmt det blev så tillslut sprang jag runt här hemma i bara bikini.
Sen så åkte jag och mamma ut till stallet och jag red ut med Dan. Skönt att få komma ut lite :-) Vi träffade på älgen som var stor som ett hus, så det fick bli en liten omväg. Sen vart det hem igen och här sitter jag nu. Ska städa lite till och sen ska vi ut och äta morsdag middag på Söder Kisen :-) Ni kan ju gissa vad jag ska hålla på med när vi kommer hem igen? Just det, städa.

Over and out
Mal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0