Good morning

God morgon! Jag skulle skriva ett fint godnatt inlägg igår men jag kom inte in på bloggen, suck.. Vi var ju och shoppade igår efter att vi varit och provsmakat massa mat till studentmottagningen och sen hade vi ett möte med Stefan som vi bokade vår studentskiva genom. Det var mycket trevligt och vi blev bjudna på en liten V.I.P fest haha, hoppas bara att vi kan då för det blir nog kul. Efter mötet åkte jag och shoppade lite mer, eller ja, det blev en mascara iaf så det var ju bra eftersom den var lite svår att få tag i.

Nu ska jag klä på mig och kila iväg till skolan, vi ska fika med Irrelicious :-)
Hoppas ni får en bra dag och glöm inte paraply!
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0