God natt

Nu kom jag precis hem. Det blev utgång trots allt men inte förrän vid tolv för vi kunde inte slita oss från allt godis och allt annat gott hihi.. Vi mötte upp killarna på medis och sedan drog vi vidare till ett annat ställe som jag inte vet vad det heter, där träffade vi även på massa andra Tyresökillar och Sandra med några tjejkompisar, mycket trevligt.

Vi bestämde oss för att dra ganska tidigt för det var inte så bra drag ikväll, eller kanske för bra vilket gjorde det lite segt. På vägen till bussen blev jag lite kär i en söt gaykille från Norge som frågade efter en gayklubb haha, vårt svar blev typ "*dreggel* är inte du för söt för att vara gay?"

Nu ska jag sova, imorn ska jag upp vid 10.00 för vid 12.00 ska vi befinna oss på Värmdö på kalas för Freddie som fyller två år.
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0