Ett möte med Reinfeldt och kalas

Nu är jag hemma efter en fartfylld dag. Det började med att jag och mami åkte till Sickla för att byta en klänning och så tog vi en sväng förbi saluhallen, och vad händer? Vi kliver in genom entrén och vår statsminister, Fredrik Reinfeldt, står där och kollar på oss, ler och säger glatt hej. Han var där för att typ kampanja och så hade de ringt dit för att se till att få äta i saluhallen, haha jag säger ju att det är grymt bra mat! Jag blev så glad, vet inte varför egentligen, men jag gillar honom, han är cool och att han hälsade på oss bara sådär var ballt :-)


grymt dålig bild tagen med mobilkameran, men där är han iaf!


Efter Sickla begav vi oss ut till Värmdö där det var tvåårskalas, vi åt korv och tårta och hade det mysigt i solen. Nu har vi precis varit och handlat och ska strax börja förbereda middagen.
Hoppas ni haft en bra dag!
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0