Bilder från fredagen

Nu har jag pluggat i stort sätt hela dagen. Eller iaf till klockan 18.05 för sen var jag tvungen att ta paus och kolla på OTH, GG och Tha Hills. Nu skulle jag egentligen fortsätta skriva lite på naturkunskapsarbetet men så hittade jag lite bilder från i fredags, mycket kul haha. Jag mötte Linn och Anna på Gullmars och sen tog vi bussen till Tyresö där vi mötte upp Ange och fortsatte till Tyresö strand till några killar i en sjukt nice villa.


Det var bartömning haha



Ange blev hungrig så jag visade mina skills i köket


Hon blev mycket nöjd haha



Anna with the boy som bodde i huset


Sen ville vi dansa


Linn och Anna posade


och det gjorde Ange och jag med, kanske inte lika snyggt bara haha


Forts. Naturkunskap B och ett argumenterande tal var det ja.. Wish me luck!
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0