Alla dessa skivor

Hej!
Nu har jag precis kommit hem från stallet, red i en och en halvtimme totalt. Vi får fortfarande bara skritta, men guess what? Till helgen får vi börja sätta igång honom igen :-D Så då får vi börja trava och så, wiie!
Annars så har dagen flutit på, träffade Madde en stund innan jag åkte ut till stallet. Alltid lika trevligt.

Den här helgen kommer bli jättebra, bara så ni vet! Jag och Val har planer för både fredag och lördag, så inget kan gå snett nu. Dock undrar jag varför jag längtar mer till lördagen, hmm vad säger du Val...? Haha. Ni får veta mer sen.
Och nästa vecka är vår skiva. Fatta att det bara är en vecka kvar på torsdag. Så hela nästa vecka kommer bli grym den med, för dagarna innan så ska jag och Val hålla på och fixa med saker till skivan t.ex. namnlappar till bordsplaceringen. Val har fått även mig att bli pysslig... Sen är man ju ledig hela dagen på torsdag och fredag. Och sen på fredagkvällen så är Marinas skiva och på lördagen ska jag till Västerås. Nästa vecka blir grym helt enkelt!

Mal


Nina, jag och Val på språkskivan :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0