04.10

Jag kom nyss hem från en grym eftermiddag/kväll/natt! Vi började som sagt hos Sophia och hade det jättetrevligt. Det var längesen jag drack så mycket skumpa men jag erkänner, jag är en sucker för det och den var mycket god. Efter Sophia drog vi ut, Jag, Ange och Linn hade lite svårt att bestämma hur vi skulle göra men det slutade med att Linn åkte hem och jag och Ange mötta upp Ale och lite andra killar från Tyresö. Vi började på ett ställe i Gamla stan och jag och Ange var galet trötta men sedan drog vi vidare till ett annat ställe där vi drack lite drinkar och dansade en massa till skön musik. Det blev en riktigt bra kväll! Nu ska jag sova.
Puss puss,
natti, natti
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0