workey

Hola! Jag vet inte vad som hänt med mig, jag är så sjukt trött så så fort jag kommer hem från skolan somnar jag i soffan, efter att jag fått lite mat i magen såklart haha. Imorgon däremot blir det inte så för då har jag möte med en personlig tränare precis efter skolan så det blir inget soffkalas.

Idag har jag och Malin varit duktiga, vi fixade nästan hela vår redovisning i P100 och det blir grymt! För er som inte vet det så är vårt P100 att göra en resguide till Rimini i Italien. Arbetet har verkligen varit roligt eftersom vi hela tiden tänker tillbaka på vår månad där i somras och kollar på alla gamla bilder för att välja vilka vi ska använda. Det är t.o.m så att jag längtar till på tisdag när vi ska redovisa!


Helt klart en av de roligaste bilderna, om ni kollar noga på flaskan så ser ni :-)
(Vi ska inte använda den i resguiden!)



Nu måste jag skriva det sista på min CV för jag hade glömt bort ett jobb helt, lite coco.. Sen ska jag skicka den till Katarina som ville ha den för att eventuellt fixa ett jobb till mig, sweet.

Val


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0