Vuxenpoäng!

Jag sitter fortfarande uppe och gissa vad jag gör? Jo, jag tog äntligen tag i det här med mitt CV så nu har jag suttit och skrivit det. Det är galet att tänka tillbaka på vad man gjorde om dagarna för tre år sen och se att det faktiskt har utvecklat en, ganska coolt. Nu är jag iaf klar och det känns som att det blev bra. Det svåraste är ju delen där man ska skriva om sig själv. Lite svårt att sitta och skriva att jag är på ett visst sätt för man vet ju inte hur andra uppfattar en. Man men, jag tog hjälp av mami och tidigare omdömen så förhoppningsvis stämmer det bra hihi..

Undertiden jag skrev satt jag och lyssnade på lite olika låtar på Youtube och den här är klart bäst, right Mal? ;-)


Från HSM 3

Nu måste jag snart gå och lägga mig om jag ska orka upp imorn
God natt
Val

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Ser att damerna har hunnit med både det ena och det andra. Vart får ni all energi ifrån???

Ha en bra dag

Kram Anne-Lie

2009-03-03 @ 10:07:19
URL: http://lillaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0