Vi kom, vi såg, vi lekte

Hej babes.
Jag kom precis hem från en mycket givande dag i skolan.. Vi började vid 9 med naturkunskap b. Väl där så skulle man vara i grupper och varje person i gruppen skulle vara en sorts fågel. Varje fågel hade olika näbbar, typ en pincett eller en klädnypa. Sen skulle man hälla ut olika sorters frön på bordet och så skulle man plocka upp så många frön man kunde på 20 sekunder med sin näbb. Jag som fått klädnypan fick typ inte upp några alls och förstörde mest för dom andra eftersom den skvätte runt alla frön istället. Så vi kom helt enkelt fram till att jag inte var någon riktig fågel.. Iaf så skulle man räkna ut medelvärdet på hur många frön man plockat och sen se vem som vann? Eller nåt.. Jag kom sist. Som sagt mycket, mycket givande!

Sen efter det så skulle vi ha religion men där var det eget arbete. Och sen har vi halv studiedag idag så vi har ingen svenska på em heller. Vi åkte alltså till skolan för att leka fåglar och plocka frön, hmm. Men vi fick iaf lite gjort eftersom vi stannade i biblioteket och skrev klart vårt arbete om vetorätten och lämnade in.

Annars så ska jag strax iväg igen och fixa lite grejs. Haha just det! När jag gick av t-banan i Slussen förut så kom det på en väldigt rolig sak och satte sig bredvid Angie och Valie. Jag typ dog av skratt och gick och skrattade för mig själv på Slussen sen. Och när jag satt på en bänk och väntade så kom det två tanter och sa hejdå till mig och en kille bredvid. Nu lät det inte alls kul, men det var det! Det är en såndär ni-skulle-varit-med moment!

Nu känner jag att inlägget börjar spåra så vi hörs later dudes!
Puss & kram
Mal


Med er har man aldrig tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0