Vanilj yoghurt och pension

Hej! Jag kom nyss hem från skolan. Jag gjorde naturprovet på morgonen och sen var det muntligt läxförhör i religion. Vi hade italienska sista lektionen och fick göra massa olika övningar, jag älskar verkligen att plugga italienska men det märks också hur mycket man glömmer på ett år. Men nu är vi igång! Efter det köpte jag med mig vanilj yoghurt och åkte hem för den var slut och jag har blivit beroende. Jag tar det och häller i riven cocos, banan och special K flingor. Tur att det finns laktosfri nu för det är så gott!

Nu har vi precis kollat posten och jag har fått det orangea kuvertet. Något bolag har alltså redan börjat tänka på min pension och jag har tydligen redan skramlat ihop några tusen.. That's nice.
Val

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Vad roligt att du är igång med Italienskan igen. Men jag gissar att du inte har några problem. Nice med kuvertet då kanske du kan försörja din mor på ålderns höst he he he.

2009-03-12 @ 20:30:08
URL: http://lillaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0