Helsingborg imorgon

Imorgon. Då går tåget kl 15.06 från Centralstationen. 5 timmar mellan Stockholm och Helsingborg och sen är jag framme. Hos världens bästa. Det har varit så sjukt tomt här sen Veronica flyttade till Helsingborg, men nu har jag dragit tummen ur arslet och bokat en liten spontan trip ner till henne och Marcus som snällt låter mig crasha på deras soffa. Så redan imorgon är jag där! Och dom har planerat hela fredagskvällen med bowling, Tivoli (nattklubb) etc. Det kommer bli hur bra som helst. Sen att vi kommer svulla i massa onyttigt, det är en helt annan sak!

Mal


Hittar ingen bild på V så ni kan få en inte så vacker på mig istället från Ryssland. Är det konstigt att jag saknar det? Lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0