Bio!

Igår när vi var och tränade tyckte jag det var jättelätt så jag höjde vikterna och sådär på typ allt och tog i extra mycket. Gissa vem som har träningsvärk idag..? Jo jag! Så nu har vi precis varit och handlat och jag köpte med mig middag från McDonalds bara för att det är så synd om min stackars kropp haha.. Nu är det dags för mig att göra mig iordning för snart ska jag möta upp en killkompis som jag inte träffat på länge så ska vi gå på bio vid 20.30. Det var längesen jag var på bio så vi hoppas på att filmen är bra, annars är det ju alltid bra med trevligt sällskap.


Ska nog köpa geisha också för jag börjat bli lite beroende efter en hel ask från båten..


Puss på er
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0