15 mars

Gissa vad jag gör? Jo, jag sitter och laddar ner lite låtar från melodifestivalen igår haha.. Känns ju riktigt coolt.. Det sista jag sa igår innan melodifestivalen slutade var "jag skäms för att vara svensk". Linn kom då på att jag inte behöver skämmas lika mycket som henne eftersom jag bara är 25% svensk vilket genast kändes mycket bättre haha.

Förutom det har jag lekt handywoman och kortat av kedjan på mitt namnhalsband så nu, såhär 11 månader efter, kan jag börja använda det! Annars har jag inte gjort nåt speciellt. Vaknade upp med världens smärta i nacken igår så nu har jag några plåster på som gör att det blir bättre och så kollar jag The Hills weekend och tar det lugnt.
Val


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0