Lördagskvällen

En timma på gymmet, matshopping, "lunch" och några sms senare sitter jag vid datan igen. Bloggen krånglar men jag tänkte iaf försöka lägga upp lite bilder från igår. Vi började med middag hemma hos Daniel, Angies snälla boyfriend, fast han var inte bjuden. Det var alla vi tjejer och Jesper och massa thaimat, chokladfondue (hur det nu stavas?!) med frukt och tårta! Senare kom Daniel hem med typ 10 polare och då blev det lite mer fest. Riktigt trevlig kväll!


Malin, Nina och jag


Sandra och Anna


Efter några timmar lyckades vi med det här!


Tha birthday kid, jag och Nina


Jesper och Vicky (en några veckor i Mexico...)


Den fina tårtan


Angelie och Malin var flitiga


Linn och Anna

Efter middagen slutade som sagt min kamera att fota men jag kanske kan spåra upp lite bilder sen :-)
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0