Update från Helsingborg

Good morning!
Eller jag vaknade för över en timme sen, men jag tycker fortfarande att det är morgon. Just nu sitter jag i min säng som de så fint fixat till mig här :-D Med lila sidenlakan och allt!
Igår kom jag fram i tid och Vera och Assar var och mötte mig på stationen. Vi tog bussen hem till dom och väl där började vi laga middag. Kyckling med couscous och sås, hur gott som helst. Vi hade livliga disskusioner under middagen, hahaha. Marcus visste inte vad "att bli suktad" eller "du suktar mig" betyder, när vi förklarade sa han bara "nej, man blir frestad heter det". Så kul vi hade åt det och andra konstiga ord som man säger på skånska. Jaja, efter det gick vi till Konsum och köpte chips och dipp och Cola. När vi kom upp igen så kollade vi på slutet av Twilight och sen på Role Models som visade sig vara en barnfilm... Sen kom vi i säng runt 2 och här sitter jag nu. Vera och Marcus kom precis tillbaka med söta lilla Assar från hans promenad så nu ska jag ta och vara lite social.

Ha en grym dag, det tänker jag ha här!
Puss
Mal

P.s. Jag ser Mc Donald's från "mitt" fönster, wiiiieeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0