Torsdag

Jag har ett litet problem. Ska jag gå till skolan imorn eller inte? Vi har bara en lektion på fredagar och de senaste gångerna har vi suttit och textat så jag antar att det är samma sak imorn igen.. Och är det inte det så ska vi göra nulägesanalys och jag ska inte ens göra nåt på den så då känns det onödigt att gå + att mina girls är bortresta båda två, Angelie är i Estland och Malin är ju i Helsingborg och ingen av de andra läser det ämnet så då blir jag ensam..  Tror nog jag stannar hemma..

Ja då är det helg nu då.. Har inga planer alls och eftersom så många är bortresta (inte bara A&M haha) så vet jag inte riktigt hur det blir men hoppas på nåt kul iaf. Eventuellt blir det bio på söndag och då ska vi se Spöket Laban haha, jag och Lo alltså för att fira hennes 5-årsdag :-)

Nu är det gamla repriser av Big Brother på TV400 och jag vet inte varför men jag har fastnat lite i det, igen.. Det är från 2003 och inte 2005(?) som jag hoppats på med Denis Babic, min och Angelies crush..



Världens sötaste och så gullig när vi träffade honom i Skåne hihi

God natt
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0