Tomas Sabo

God morgon! Jag har varit vaken några timmar för jag var så rädd att försova mig haha, lite konstigt men så är det. Igår var jag i stan med mami och kollade runt. Jag har ju en upcoming birthday om en månad så vi skulle kolla lite presenter. Det finns en väska som jag ville ha och mami hade tänkt köpa den så vi gick dit och kollade men tror ni den fanns kvar?! Nej, de hade sålt den sista på förmiddagen.. otur! Men men, vi hade det trevligt och gick och kollade rnt på lite andra grejer så vi kom inte tomhänta hem.

Nu på mogronen har vi suttit och kollat på olika små hängen(?) till ett Tomas Sabo armband. Det är så kul att man kan kombinera det själv exakt hur man vill så nu sitter vi och gör det och de jag väljer kommer jag att önska mig i studentpresent :-) Perfekt.



Nej nu ska jag klä på mig så jag inte kommer försent, ska möta upp Angelie och så ska vi in till stan och roa oss.
Puss
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0