Todays menu

Home, sweet home. Men vad möts man av? Jo, en faktura på ca 45 000...
Idag började vi kl 8 med prov i skriftlösa folks religioner (därav den dåliga uppdateringen igår). Vi var 4 st som skulle göra provet och fick sitta själva i ett rum. Värsta läget för att fuska, men det gjorde vi faktiskt inte! När jag var nöjd gick jag glatt tillbaka och lämnade in provet. Sen när de andra kom så pratade vi lite om det och jag insåg att man skulle skriva 2 mvg frågor och jag hade bara tagit en... Oups! Men snäll som Rolf är så fick jag gå tillbaka och skriva en fråga till :-) så det kändes riktigt bra tillslut.
Sen fortsatte vår debatt i nkb som började spåra. Sen när gör man abort genom att stoppa upp en kniv i tjejens mage och rör runt lite..? Haha, och efter det så hade vi inga mer lektioner. Men jag, Val och Angie stannade kvar i biblioteket och skrev på vårt arbete om att FN borde avskaffa vetorätten inom säkerhetsrådet. Riktigt intressant faktiskt!

Så ligger jag här på soffan, mätt och belåten. Tror nog att jag ska ta en liten powernap. För tro mig, det sitter aldrig fel!

Mal


När vi inte busar så kan vi faktiskt plugga ibland också! Med Anges mysiga mössa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0