Tisdag

Hello. Vi hade vår redovisning i P100 idag och det gick riktigt bra. Synd bara att vi var så få i vår grupp för det hade varit kul att redovisa för fler, men det var en bra grupp och alla gav oss jättefin kritik så det var kul. På grund av alla P100 redovisningar fick vi sluta tidigare idag och har inga lektioner imorn så det är riktigt skönt. När jag kom hem gjorde jag lunch, det blev klyckling och ris som jag stekte med paprika och gjorde currysås till, haha tänk vad sugen man kan bli på nåt bara av att känna lukten..




Nu pratade jag precis med mami, hon är inne i stan så jag ska möta upp henne om cirka en timma så ska vi kolla på lite olika grejer. Jobbigt bara att jag var så klumpig och började hålla på och kleta i mina kliande ögon så allt smink blev utsmetat och jag var tvungen att ta bort det. Dags at börja äta allergitabltetterna tror jag så man slipper sånt men aja, får väl måla på lite ny mascara innan jag kilar.
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0