Thank God It's Friday

Hej hopp gummisnopp.
Efter skolan idag så mötte jag Madde i Gamla Stan. Var ett bra tag sen vi sågs nu så vi hade mycket att ta igen :-) Vi satt på ett café i 2.5 timmar och bara pratade. Haha och killen som jobbade där kom och gav oss vatten hela tiden (?) med massa apelsiner i. Blev varm choklad med grädde och en vitchoklad cheesecake, underbart gott. Sen insåg vi att hon äter lunch precis bredvid min skola varje dag så hon kom på den braiga idéen att ta med en lunchkupong till mig så kan vi äta lunch någon dag. Hoppas det blir av för Norras mat dödar en..

När jag kom hem så hjälpte jag pappa att skala massa potatis. Skalade i nästan en timme, är jag inte hur snäll som helst? Han ska ha ferre här så jag ska hålla mig undan ikväll. Har en pizzadate med Linn kl 18 i Nockeby och sen ska vi vidare hem till Anna och köra en Singstar kväll. Kommer bli skönt, är riktigt taggad för en myskväll. Och ni som inte sett mitt sms: kom till Nockeby vid 18 eller till Anna lite senare :-) Det är inte coolt att banga!!

Nu ska jag plocka undan alla kläder som ligger på golvet i mitt rum och sedan köra några låtar på mitt Singstar. Jag måste ju värma upp så jag inte skämmer ut mig själv och resten av mitt lag.

So long suckers!
Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0