tårta istället för shopping

Hey lovers. Idag gjorde vi klart allt i P100 vilket var helt underbart, vi har verkligen satsat 100% på det här så det är riktigt nice.


Bilden till framsidan

 
Efter skolan åkte jag och mami till Sickla för det öppnade massa nya butiker där idag. De öppnade vid 18.00 och vi kom dit vid 16.30 så vi bestämde oss för att strunta i att gå till den nya delen när den öppnade och bara kolla in alla erbjudanden i den gamla först och kolla in det nya en annan dag för att slippa allt kaos ikväll. Det gjorde vi helt rätt i för när vi kom ut från ICA, var det t.o.m fullt på ICA parkeringen och de skyltade till nåt annat stället man skulle parkera på, rööörigt. Vi var nöjda över att slippa den där stressen och fick istället shoppingen till tårta och sånt till på lördag gjort. Det kommer bli delicious!

När vi kom hem gjorde vi taco till middag, trots att vi fick "taco" till lunch i skolan haha.. I just love it, jag kommer bli en liten fajita rulle eller vad de heter, yummy!
Nu har jag precis kommit ur duschen och ska försöka få lite ordning på mitt hår, kan nästan höra hur hårfönen ropar..
Val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0