Storyn om hårborsten

Jag har fått önskemål om att skriva storyn om min hårborste och varför den numera ligger slängd lååååångt härifrån.. Först hade jag bara tänkt varna känsliga läsare eftersom det inte är allt för mysigt.

I fredags så hade pappa lite folk på middag här, de åt middag och drack rysk vodka haha. Nog om det, jag var väl hemma vid 1 och var uppe ett tag innan jag skulle gå och lägga mig. När jag står och tar bort sminket så tycker jag att det luktar lite spya.
Mal: Pappa, är det någon som har mått dåligt eller? Har någon spytt?
Pappa: Nej! Det tror jag inte...
När jag är klar så märker vi att det blivit stopp i handfatet och att vattnet inte riktigt rinner. Så pappa tar upp proppen ooch då konstaterar vi att det faktiskt är någon som spytt... Jag borstar tänderna, går och lägger mig och tänker inte något mer på det.
Sen igår så firade vi ju lite födelsedagar här hemma och innan allt folk dök upp så duschade jag, sminkade mig osv. Jag duschar, tvättar håret och fixar sminket helt klart och ska då börja med håret. Jag har under hela tiden som jag sminkat mig kännt att det luktat spya lite till och från men trott att jag inbillat mig eftersom jag visste att någon hade spytt där kvällen innan. Mitt hår är lite tovigt och så, så jag står och drar borsten riktigt hårt i det och borstar ut alla tovor. Sen går jag in i mitt rum och tar för första gången ut borsten ur håret. Jag kollar på den och ser att den är helt nerspydd och inkletad i spya. Jag slänger ifrån mig den, skriker på pappa och springer in i duschen igen. Det var sista gången jag såg den hårborsten... Sen var jag tvungen att (efter jag duschat och tvättat håret igen, såklart) fixa med håret jätte mycket. Sen inbillade jag mig självklart hela kvällen att mitt hår luktade spya. Usch, det var något av det äckligaste jag någonsin varit med om. Fyyyyy!

Så nu tycker jag att ni alla ska lämna en värmande kommentar till mig, för tro mig, det behövs!!

Mal


Efter att jag fixat massa med det...

Kommentarer
Postat av: valentina

Hahahahaha jag kan inte sluta garva!! :D stackars dig <3

2009-03-29 @ 20:41:47
URL: http://malandval.blogg.se/
Postat av: ansgarr

hahahaha grooosss

2009-03-30 @ 16:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0