Stallet

Nu har jag precis kommit hem efter några timmar i stallet. Shit vilket härligt väder det varit idag, sånt gillar vi. Dock kunde  det vara några grader varmare.. Var ute på promenad som vanligt. Det kanske inte låter så jobbigt men både jag och mamma får tränigsverk efter de där prommisarna, haha. Och man är helt genomsvettig när man gått klart. Så nu sitter jag i min säng och äter tårta, tyckte att jag var värd det. Ska alldeles strax börja röra mig mot dansen. Hoppas att Kevin är där idag för han vi inte det igår. Och jag orkar inte ha en jobbig vikarie igen..

Haha nu ringde Linn och frågade om jag ville gå ut ikväll.. Men vi bestämde oss för att banga, om hon inte går själv istället ;-)

Jaja, ska äta upp det sista och sedan ta en macka tror jag. Later dudes!
Mal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0